MELAKA TOURISM

Tuesday 11 August 2015

MELAKA ROADSHOW TO PENANG : MELAKA PRODUCT UPDATE AND TRAVEL MART SESSION

Kerajaan Negeri Melaka melalui Bahagian Promosi Pelancongan sedang mengadakan Program Misi Galakan Pelancongan Negeri Melaka ke Pulau Pinang pada 10 hingga 14 Ogos 2015 yang diketuai oleh YB Datuk Lim Ban Hong, EXCO Pengangkutan dan Pemulihan Projek Melaka bersama YB Datuk Hj. Ghazale Muhamad, Timbalan EXCO Pelancongan, Pembangunan Sungai, Pantai dan Pulau-Pulau Melaka .
  

Program ini dianjurkan untuk mempromosikan destinasi Melaka bagi pasaran Pulau Pinang berdasarkan perkhidmatan penerbangan Malindo Air dari Melaka-Penang-Melaka.








Rombongan turut disertai pelbagai agensi pelancongan dari Negeri Melaka bagi menjalinkan hubungan kerjasama dengan agensi pelancongan dari Pulau Pinang bagi meningkatkan jumlah kedatangan pelancong dari Pulau Pinang dengan menggunakan perkhidmatan Lapangan Antarabangsa Batu Berendam, Melaka. 


Satu Seminar Melaka Product Update & Sessi Travel Mart di antara pengusaha pelancongan Negeri Melaka dan Negeri Pulau Pinang sedang berlangsung hari ini di Hotel Royale Bintang Pulau Pinang








No comments:

Post a Comment